Publicerat: / Allmänt

Studiebesök

Hejsan! Förlåt för den uteblivna uppdateringen idag. Jag började dagen med att ha lite sovmorgon för första gången på jag vet inte hur länge, iallafall sen början/mitten på mars. Åt frukost och fixade det mesta här hemma som jag skulle.
Vid halv två åkte jag iväg på studiebesök på Equi rehab tillsammans med ungdomsambassadörerna. Det var jätte roligt och intressant, vi fick både se hur det gick till inne på själv rehabet och även när de red lite western. Ägaren till rehabet föder även upp western hästar och tävlar de. De hade till exempel sveriges just nu bästa reininghäst som vi fick se. En sak som är ganska rolig är att en av döttrarna i familjen som äger rehabet har jag gått i samma klass som när jag var mindre, haha.
 
Sen jag kom hem halv fem har jag inte gjort så mycket känns det som så jag vet faktiskt inte vart tiden tagit vägen. Vi hade gäster en stund iallafall och sen har jag flyttat över bilder från min ena dator till min externa hårddisk.
Nu ska jag inte göra så mycket, redigera bilder och lite annat skulle jag tro. Vi får höras mer imorgon, godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

- Louise Käck - 15 år - Västerås -
Mitt liv består främst av hundar, hästar & att fota. Jag har även en förkärlek för att träna, träffa kompisar, mode och musik.
Hoppas du vill följa mig!