Publicerat: / Allmänt

Lure Coursing träning

Hejsan och godmorgon! Sitter inne i bilen just nu. Jag är i Norberg på Lure Coursing träning. Det är ganska bra väder faktiskt, lite kallt bara! Gladys fick även följa med hon också. Hon var lite dålig på vägen upp hit men nu mår hon bra! Hon har sprungit runt lite och hälsat på folk och annat men nu ligger hon också här inne i bilen, jag tror att hon sover. Vi blir nog kvar hör ett tag till, vi får se hur länge. Jag skulle dock gissa på ungefär 1-1,5 timme till plus att det tar ungefär en timme hem! Vi får höras mer då!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

- Louise Käck - 15 år - Västerås -
Mitt liv består främst av hundar, hästar & att fota. Jag har även en förkärlek för att träna, träffa kompisar, mode och musik.
Hoppas du vill följa mig!