Publicerat: / Allmänt

Fullt upp

Jag har haft otroligt fullt upp de senaste dagarna, ni anar inte. Jag har dock haft det väldigt roligt också. Måndagen spenderades i stallet, jag red först klockan ett. Red då Lilla Gubben vilket gick ganska okej, han var lite seg i skritten och traven men galoppen var bättre. Sen stannade jag kvar i stallet tills min vanliga lektion vid fem. Då red jag Zingo. Det gick helt okej här med, inget superpass men inte jäte dåligt heller. Bättre blev det iallafall på slutet. Måndagen slutade dock inte lika strålande då jag råkade glömma min mobil i stallet..
Tisdagen inledes med att jag cyklade till stallet och hämtade min mobil. När jag ändå var där så passade jag på att träffa Thilde och fota henne och Swap. På kvällen sen så tränade jag stav vilket inte gick bra allas och träningen slutade med en stukad fot. Tur i oture var väl att det bara var en lätt stukning.
Igår hann jag också med ganska mycket. Sov först ganska länge och sedan vid tre så åkte jag in till Västerås och köpte några saker till tävlingen imorgon. Åkte sedan direkt till Felicia där jag skrittade ut med henne. Vi var väl ute i kanske 45 min. När hästarna sedan var klara så åkte jag hem och åt m.m.
Idag har jag var med Felicia också. Vi gjorde inte så mycket alls, lunchfodrade hästarna och pratade en hel del. Resterande tid av dagen ska jag fixa inför tävlingen. Jag ska plocka fram allt som jag ska ha med och putsa ridstövlar och lite annat.
Felica och en av hennes hästar, hon ska förövrigt också tävla imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

- Louise Käck - 15 år - Västerås -
Mitt liv består främst av hundar, hästar & att fota. Jag har även en förkärlek för att träna, träffa kompisar, mode och musik.
Hoppas du vill följa mig!